Rola i wymagania dla opakowania handlowego przy realizacji strategii dla własnej marki pelletu drzewnego.

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

8 Maj 2018

Zaproszenie

Każde przedsiębiorstwo staje przed kłopotami związanymi z wygospodarowaniem zysku, który pozwoli na dynamiczny rozwój
i utrzymanie pozycji rynkowej firmy. Aby skutecznie zaplanować  i zrealizować cele biznesowe  potrzebne są efektywne narzędzia
i mechanizmy marketingowe. Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego pan Tomasz Smorgowicz – doświadczony ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek, przedstawi sposoby zarządzania marką oraz prowadzenia strategii marketingowych i rozwoju produktu. Dowiedzą się Państwo min. jak odróżnić się od konkurencji, jak zaprojektować opakowanie produktu, jak zrozumieć grupę konsumentów, w jaki sposób komunikować się z klientem.
W drugiej części szkolenia zajęcia poprowadzi pani Agnieszka Kędziora-Urbanowicz – doświadczona audytorka od lat związana
z certyfikacją systemów zarządzania,   która przedstawi szczegółowe wymogi dotyczące zasad opakowania pelletu drzewnego na podstawie „Quality Certification Scheme For Wood Pellets”. Podczas spotkania zostaną przedstawione najnowsze informacje związane z ustawą o etykietowaniu, informacją handlową, zastrzeżonymi znakami towarowymi.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych producentów i dystrybutorów pelletu drzewnego
 maj 2018 r., godz. 9.00-17.00 do Gdyni
do Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront,
ul. Jerzego Waszyngtona 19.

CEL: Celem szkolenie jest poznanie zasad w zakresie projektowania, wprowadzania na rynek i zarzadzania własną marką produktu, jakim jest pellet drzewny. Szkolenie łączy elementy związane, „miękkie” związane z tworzeniem własnej marki i zarządzanie jej rozwojem, jak i elementy „twarde” związane z wymaganiami przepisów i norm dotyczących informacji o produkcie na opakowaniu

 

KORZYŚCI: Po szkoleniu uczestnik będzie znał metody komunikacji skierowanej na konsumenta, pozna podstawowe pojęcia marketingowe umożliwiające przeprowadzenie sprawnej kampanii sprzedażowej. Pozna zasady segmentacji rynku i zasad kierowania odpowiednich komunikatów o produkcie do klienta, metody przekazu komunikatów na opakowaniu i zasady odczytu tych komunikatów oraz percepcji klientów. Uczestnicy poznają różne triki i chwyty marketingowe w odniesieniu do strategii wizualizacji produktu, a a także zasady eksponowania i prezentacji produktów w miejscach sprzedaży. Dodatkowo przewidujemy specjalny panel dotyczący wymagań prawnych związanych z obowiązkami sprzedającego i producenta odnoszącymi się do handlowych opakowań jednostkowych produktów na terenie Polski i UE, jak również związane z tym wymagania standardów certyfikacji.  Dzięki doświadczeniu i wiedzy wybitnych praktyków uczestnik dowie się jak osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku.

 

ADRESACI: Szkolenie skierowane jest do producentów i dystrybutorów pelletu, a przede wszystkim do specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w przedsiębiorstwach, menedżerów produktu i szefów działów sprzedaży oraz przedsiębiorców z branży pelletu, którzy chcieliby w sposób profesjonalny rozpocząć kreowanie i wprowadzanie na rynek własnej marki pelletu.

9.00-9.15 Rejestracja uczestników
9.15-13.00 Moduł I: Rola i wymagania dla opakowania handlowego przy realizacji strategii dla własnej marki pelletu drzewnego - Tomasz Smorgowicz
13.00-13.45 Przerwa obiadowa
13.45-16.00 Moduł II - Agnieszka Kędziora-Urbanowicz
16.00-17.00 Dyskusja. Podsumowanie i zakończenie.
Czytaj więcej

Prelegenci

Partner oraz Dyrektor Generalny w Studio 102 oraz Quellio Sp. z o.o., Prezes Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA. Doświadczony ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek. W 2015r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Pomysłodawca i organizator trójmiejskiej akcji społecznej pod tytułem „Projekt Mistrzowie”. Ekspert ds. społecznej odpowiedzialności biznesu Pracodawców Pomorza.

Czytaj więcej

Autoryzowany Audytor ENplus/ DINplus / Prezes Polskiej Rady Pelletu

Absolwenta Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów podyplomowych Energetyka i Odnawialne Źródła Energii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W latach 2009 – 2013 pracowała w Zespole ds. Certyfikacji Wyrobów Budowlanych jako auditor wiodący zakładowej kontroli produkcji (ZKP) branży budowlanej w Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Od 2012 roku członek Komitetu Technicznego powołanego przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym (KT 212) i członek europejskiej grupy jednostek notyfikowanych SG 15. Od 10 lat związana z certyfikacją systemów zarządzania. W latach 2013 – 2015 Kierownik ds. Rozwoju Produktu Branży Certyfikacji i Audytu (SSC) SGS Polska Sp. z o.o., również auditor systemu SNS dla biomasy i ZKP. W strukturach SGS Polska Sp. z o.o. pełniła funkcję Koordynatora Projektu związanego z Krajowym Systemem Weryfikacji Pochodzenia Biomasy, autor procedur i programów certyfikacji oraz Krajowego Standardu Uwierzytelniania Biomasy. W roku 2014 współzałożyciel i udziałowiec firmy audytorskiej BIOCONTROL Sp. z o.o. W strukturach BIOCONTROL opracowała autorski program administrowania systemem certyfikacji oraz jest autorem standardu SWP-SNS:2015 System Weryfikacji Pochodzenia biomasy stałej na cele energetyczne, które to do dnia dzisiejszego stanowią najczęściej wybierane rozwiązanie przy uwierzytelnianiu łańcucha dostaw biomasy na cele energetyczne. Członek Komisji Leśno- Drzewnej działającej przy Generalnej Dyrekcji Lasów Państwowych. Obecnie również Wiceprezes POLSKIEJ RADY PELLETU – www.polskaradapelletu.org

Czytaj więcej

Partnerzy

  

ul. Jerzego Waszyngtona 19

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się do newlettera - nie przegap żadnego szkolenia